tisdag 3 april 2012

My families ♥

Tänkte bara reda ut lite grejer, min familjesituation är ganska komplicerad, finns ju alltid värre, men för att inte det ska bli några missförstånd tänkte jag bara berätta hur det ligger till. Mina föräldrar är separerade sedan typ alltid, så därför har jag två familjer kan man säga. En hos min mamma och en hos min pappa. Så här ser det ut:

Hos mamma: det är då jag, min mamma, min lillebror L som är 12, och min lillasyster T som är 5.

Hos min pappa: jag då såklart, min pappa, mina småsyrror I som är 8 och M som är 6. Ibland är även min plastsyrra R, 14 (eller är hon 15?) också där.

Vissa kanske nu tycker att det är synd om mig som inte har föräldrar som är tillsammans, men det tycker inte jag. För om de skulle varit tillsammans så skulle jag ju inte fått alla mina underbara syskon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar