måndag 2 april 2012

Nu sitter jag på tåget som för mig till en utav mina bästa vänner, vi ska slappa, snacka och ha det allmänt bäst i flera timmar. Vi har inte träffats på jättelänge (ångest..) så det finns mycket att ta igen! Förutom att bara hänga ska vi, eller jag hon fixa mina naglar, förlängning med gele och så´nt. Två flugor i en smäll liksom, hon får öva och bli pro och jag får fina naglar.
Själv brukar jag ju måla och göra olika designer på mina naglar själv, (hur många nagelack var det nu jag hade.. var det 63 eller 73?). Alla fall, har aldrig provat att ha "riktiga" förlängningar så det kommer bli spännande. Visar före och efterbild senare idag!
Ni kan ju kika in här för att se några naglar som hon har gjort -----------> 

2 kommentarer:

  1. JAG MÅSTE FÅ SE DINA NAGLAR, FÖR DET KOMMER NOG BLI AWESOME!

    SvaraRadera
    Svar
    1. aa, det får du göra :) kan smsa dig så kan vi bestämma en dag som vi kan ses på :D
      Kommer också att lägga upp bilder på bloggen :)

      Radera